4.2.13

suitcase Vs backpack




το όνειρο μου... το μικρό βαλιτσάκι της νταντάς mary poppins για μένα... μόνο για μένα...



θα έβαζα όλα τα καλούδια μου μέσα και θα είχα όλο το δωμάτιο μου -μαζί με το ψυγείο, φυσικά- μαζί μου και κάθε φορά που θα χρειαζόμουν κάτι... τσουπ... το μαγικό μικρό βαλιτσάκι θα ήταν εκεί για να με βοηθήσει, όποια στιγμή και αν το χρειαζόμουν...



                                                                                       ... πίσω στον πλανήτη γη τώρα, ως κορίτσι με πρόβλημα στον αυχένα, η λύση του backpack δεν φαντάζει και η ιδανικότερη (παρόλα αυτά ζηλεύω τόσο πολύ αυτούς που μπορούν και ταξιδεύουν τόσο άνετα με τα χέρια ελεύθερα). Για αυτό το λόγο, στα μεγάλα ταξίδια επιλέγω να έχω μία μεγάλη βαλίτσα με ροδάκια μαζί μου και μία μικρού μεγέθους για τα πιο απαραίτητα. Έτσι καταφέρνω και ισορροπώ το βάρος και δεν κουράζομαι τόσο πολύ.






και να ξέρεις... υπάρχει τεράστια ποικιλία σε βαλίτσες/backpacks για να διαλέξεις από Ελλάδα:




και εξωτερικό:




διάλεξε μία βαλίτσα που να είναι ανθεκτική, ανάλογη με το ύψος σου, το χρώμα που σου αρέσει και το στυλ που σου ταιριάζει



η βαλίτσα θα είναι ο σύντροφος σου για το υπόλοιπο του ταξιδιού σου για αυτό το λόγο θες να αντέξει ότι και αν περάσει..

1 comment :

giotared said...

Ο Τζόρτζ Κλούνεϋ στην ταινία Up in the air λέει (όχι αυτός, ο ήρωας που υποδύεται) πως όσο πιο ελαφρύ είναι το σακίδιο, τόσο πιο μακρυά φτάνεις. Άσχετο, αλλά ήθελα να το μοιραστώ μαζί σου.

Φιλιά!